• Diğer Haberler

Eyüp Belediyesi’nin Temizlik Personeli “Vuslat Yolculuğu”Na Çıktı!

İstanbul Eyüp'deki en yeni konut projeleri hakkında ve emlak sektöründeki son gelişmelere dair haberleri incelemek için tıklayınız.

17 September 2015

Eyüp Belediyesi, Çevre Düzenleme ve Temizlik İşleri’nde çalışan personelini Konya’ya “Vuslat Yolculuğu”na gönderdi…

Mevlana ve Şems Tebriz-i Hazretleri’nin türbelerini ziyaret eden işçiler dua ederek Konya’nın manevi zenginliklerini keşfetti.

Eyüp Belediyesi tarafından düzenlenen “Eyüp Sultan’dan Konya’ya Vuslat Yolculuğu” projesi kapsamında Konya’ya gezi düzenleyen Eyüp Belediyesi vatandaşların yanı sıra bu sefer de çalışanlarını vuslat yolculuğuna gönderdi. Pendik’ten kalkan Yüksek Hızlı Tren (YHT) ile Eyüp Sultan’dan Konya’ya vuslat yolculuğu yapan Eyüp Belediyesi çalışanları ve beraberindeki aileleri, Hazreti Mevlana ve Şems Tebriz-i’nin türbelerini ziyaret ederek dua etti. Sonrasında ise İstiklal Harbi Şehitliği Müzesi’ni ve son olarak da Ak Yokuş Tepesi’ni ziyaret ederek Konya’yı tepeden izlediler.

ETLİ EKMEK YEDİLER
Gezi sırasında Konya’nın önemli ve tarihi alışveriş pazarlarını da gezen Eyüp Belediyesi Personelleri, yemek vaktinin gelmesi ile Konya’nın meşhur etli ekmeğini yiyerek güzel bir yemek ziyafeti çektiler.

“BİZ EN İYİ ŞEKİLDE KONYA’YI TANITMAYA ÇALIŞIYORUZ”
Gezi grubuna rehberlik etmekten son derece mutluluk duyduğunu belirten Rehber Erdoğan Acar, “Eyüp Belediyesi aylardır yaptığı bu program neticesinde Konya’ya gelmiş vuslat yolculuğu başlangıcında bizde elimizden geldiğince Konya’yı düzgün tanıtmaya Konya’nın geçmişini yeni nesle aktarmaya çalışıyoruz. Eyüp Belediyesi’nin başlatmış olduğu vuslat yolculuğundan dolayısı ile misafirlerimizi öncelikle Mevlana Hazretlerine götürüyoruz. Mevlana Hazretlerini tanıttıktan sonra Mevlana Hazretlerinin manevi hocası olan Şems Tebriz-i Hazretlerine götürüyoruz. Şems Hazretlerinin bulunduğu mekanda ibadetlerimizi gerçekleştirdikten sonra en son görmüş olduğunuz Konya’ya nazır bir tepe olan Ak Yokuş Tepesi’nde Konya’yı 360 derece görebilecekleri Konya’nın tamamını görebilecekleri, İstanbul Eyüp’teki Pierre Loti gibi tamamını görebilecekleri bir yer olan Ak Yokuş Tepesi’ne getiriyoruz. Biz en iyi şekilde Konya’yı tanıtmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince güzel bir şeyler arz etmeye çalışıyoruz. İnşallah Eyüplüler memnun kalıyordur. İnşallah herkes memnun kalıyordur” diye konuştu.

“KAÇIRILMAYACAK BİR ORGANİZASYON”
İkinci defa Konya’ya geziye geldiğini belirten Eyüp Belediyesi Personeli, Zeki Söyler, “Benim bu geziye 2’nci katılışım. Çok memnun kaldığımdan dolayı 2’inci katılışım da gelinimi ve torunlarımı da getirdim. Gerçekten çok güzel bir organizasyon. Bundan sonraki etkinliklerde devamlı bulunacağım. Kaçırılacak bir organizasyon değil. Ben 1976 yılından beri Eyüplüyüm. İlk defa böyle bir gaziye katıldım ve hayatımda abartılmayacak derecede güzel bir gün yaşadım. Bu tür etkinliklerin devamını bekliyoruz. Afyon’a geziye gidileceği duyumunu aldım. O zaman ben Eyüp Belediye Başkanım Remzi Aydın’dan davet bekliyorum” şeklinde konuştu.

“ÇOK GÜZEL BİR DUYGU YAŞADIK”
Konya’ya gezinin çok isabetli bir karar olduğunu belirten Eyüp Belediyesi personeli Nedim Ürek ise, “Çok güzel bir duygu yaşadık. Konya’ya ilk defa geliyorum daha önce Mevlana Hazretlerini ziyarete gelmemiştim.Bu organizasyonu düzenleyerek bizlere bu gezi imkanını sunan, Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın’a ve tüm ekibine teşekkür ederim. Şuanda Mevlana Hazretlerini ziyaret ettik. Daha önce şehitliği ziyaret ettik. Buradan sonra da gezimize devam edeceğiz” diye konuştu. İHA

HABER İLE İLGİLİ YORUMLAR

henüz yorum yok

Öne Çıkan Konut Projeleri

Tüm Türkiye’de en çok tercih edilen konut projelerini burada bulabilirsiniz.