
- Emlak Haberleri

- Konutta 240 Ay Vade Kampanyasına Yeni İller Katılıyor
Konutta 240 Ay Vade Kampanyasına Yeni İller Katılıyor
Emlak Konut önderliğinde, başladığı 1 Şubat gününden itibaren büyük ilgi gören 240 ay vade ile konut sahibi eden kampanya tüm Türkiye'ye yayılıyor. Kampanyaya faklı şehirlerden yeni firmalar katılma hazırlığında...
Emlak Konut önderliğinde, başladığı 1 Şubat gününden itibaren büyük ilgi gören 240 ay vade ile konut sahibi eden kampanya tüm Türkiye'ye yayılıyor. Kampanyaya faklı şehirlerden yeni firmalar katılma hazırlığında...Emlak Konut GYO önderliğinde başlatılan ve GYODER'in de katılımıyla 50 binden fazla konutu kapsayan 240 ay vadeli kampanya kapsamındaki projeler çoğunlukla İstabul'da yer alıyor. Kampanyaya sonradan eklenen projeler;
-Ankara
-Denizli
-Bursa
-Konya
-Nevşehir illerini de kapsıyor.
Yoğun talep karşısında vatandaşı kendi projelerine de çekmek isteyen çeşitli inşaat firmaları da kapmanyaya dahil olmak için bankalarla görüşmeye başlamış durumda. 240 Ay vade kampanyasına katılmak için çalışmalara başlayan firmaların;
-Bolu
-Gaziantep
-Konya
-Samsun
-Kayseri illerindeki projeleriyle kampanyaya katılma hazırlığında oldukları öğrenildi.
HABER İLE İLGİLİ YORUMLAR
henüz yorum yok
GÜNDEM HABERLERİ
Nurol GYO ve Prokar iş birliğinde yeni bir proje URLA 77
Nurol GYO ve Prokar iş birliğiyle kurulan NP Ortaklığı tarafından hayata geçirilen URLA 77, değişen
18 June 2026
Birinci El Konut Pazarında; Konuta Erişimde “Evim Modellerinin“ Zamanı Gelmedi Mi?
Gayrimenkul Proje Pazarlama ve Satış Platformu ( GPPS ) Kurucu Başkanı Bilge ÖZDEMİR, Türkiye'de tas













